سبد خرید

کتاب بازاریابی محتوایی کاربردی | علی شه شناس

خرید بازاریابی محتوایی کاربردی نوشته علی شه شناس

کتاب بازاریابی محتوایی کاربردی نوشته علی شه شناس است. در دنیای کسب و کار امروزی ارزش شرکت‌ها بیشتر بر مبنای دارایی‌های ناملموس آن‌هاست و هویتشان برایشان ارزش‌آفرینی می‌کند. نه زمین و دارایی‌های فیزیکی‌شان؛ برای مثال کسی که به دارایی‌های فیزیکی و ساختمان و … کسب‌وکارهای میلیادری در سطح جهان مانند آمازون، اوبرو و … نمی دهند.
مثال‌های داخلی نیز همانند کسب‌وکارهای جهانی هستند. اهمیتی ندارد که انبار دیجی کالا چند متر است یا دفتر مرکزی اسنپ کجاست و یا تعداد نفرات سایت خبرگزاری آنلاین چند نفر است.
در کتاب بازاریابی محتوایی کاربردی سعی داریم با جمع‌آوری مطالب از منابع مطرح به بررسی محتوا و بازاریابی محتوایی بپردازیم و همچنین با بررسی نمونه‌های موفق در سطح جهان و ایران، راهنمایی کاربردی برای اجرای بازاریابی ارائه دهیم.

بازاریابی محتوایی کاربردی | علی شه شناس

کتاب بازاریابی محتوایی کاربردی ؛ چگونه برندها با تولید و مدیریت محتوا فرمانروایی می‌کنند؟
نویسنده: علی شه شناس و مهرداد شه شناس/ ناشر: هورمزد
تعداد صفحه: 188
قیمت: 29000 تومان
قطع: رقعی
چاپ: افست
شــــابک: 4-80-6958-600-978
نوبت چاپ: اول، 1398

بازاریابی محتوایی کاربردی

مقدمه
فصل اول
آشنایی با بازاریابی محتوایی
فصل دوم
تاریخچه بازاریابی محتوایی
فصل سوم
دلایل شکست بازاریابی محتوایی
فصل چهارم
پرسونای مخاطب
فصل پنجم
قیف مخاطبان در بازاریابی محتوایی
فصل ششم
ابزارهای بازاریابی محتوایی
فصل هفتم
استراتژی بازاریابی محتوایی
فصل هشتم
تولید محتوا در بازاریابی محتوایی
فصل نهم
نقش بازاریابی محتوایی در وفاداری مشتریان به محصولات
فصل دهم
تبلیغات اینترنتی در ایران
فصل یازدهم
نمونه‌هایی از بازاریابی محتوایی در ایران
فصل دوازدهم
برترین کمپین‌های بازاریابی محتوایی اجراشده در سال‌های اخیر 
پیوست‌ها

علی شه شناس؛ نویسنده کتاب بازاریابی محتوایی

علی شه شناس نویسنده کتاب قلاب و بازاریابی محتوایی کاربردی است.

من یک بلاک متنی هستم، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن را تغییر دهید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کتاب بازاریابی محتوایی کاربردی در جهت بازاریابی محتوایی

در کتاب بازاریابی محتوایی کاربردی با جمع آوری مطالب از منابع مطرح در زمینه محتوا و بازاریابی محتوایی، در ابتدا مفهوم و بازاریابی محتوایی تعریف شود. در ادامه، تعریف بازایابی محتوایی، برای درک بهتر مطلب، تفاوت‌ها و تشابه‌های آن با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی،بازاریابی مفهومی و همچنین تاریخچه‌ای از آن بررسی می‌شود.
برای عملیاتی‌ترشدن مطالب کتاب تلاش کردیم که مدل‌های مطرح را جهت اجرای بازاریابی محتوایی بررسی کنیم و به منظور اجرای بازاریابی محتوایی جمع‌بندی‌ای از آن ارائه دهیم. بخشی از این نوشتار نیز به بررسی ابزارهای محتوایی اختصاص داده شده است.
برای درک بهتر مطالب، مثال‌های داخلی و خارجی زیادی در کتاب آورده شده‌اند و می توان با مطالعه‌ی آن‌ها برخی از دلایل موفقیت کسب‌و‌کارهایی مانند دیجی کالا تا کوکاکولا را بررسی کرد.
هم‌چنین در رابطه با بازاریابی محتوایی و جذب مخاطب و خریدار از طریق وب‌سایت ، ذکر این نکته ضروری است که «بازاریابی محتوایی» و «سئو» و «بهینه سازی سایت »، برای کسب بهترین نتیجه و موفقیت‌آمیز بودن، باید هر دو مکمل یکدیگر اجرا شوند و نقص هر کدام می تواند نتیجه دیگری را تحت تاثیر قرار دهد و موفقیت شرکت را حاصل نشود.
اگر محتوا به خوبی تولید شده و در برنامه بازاریابی محتوایی اجرا شود، اما استانداردها و نکات سئو رعایت نشوند، برنامه بازاریابی محتوایی موفقیت آمیز نخواهد بود؛ بنابراین با توجه به اهمیت سئو، در بخش آخر کلیتی از سئو و طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری آورده شده است.
کتاب بازاریابی محتوایی؛ چگونه برندها با تولید و مدیریت محتوا فرمانروایی می کنند؟

دربارۀ کتاب قلاب بیشتر بدانیم: فرایند چهار مرحله‌ای که شرکت‌ها برای عادت‌سازی استفاده می‌کنند؟

نیر ایال؛ در کتاب قلاب راهکارهای مناسب ارائه می‌دهد تا شرکت‌ها در ذهن کاربرانشان جایگاه بیابند.

کتاب قلاب | انتشارات هورمزد | نیر ایال

کتاب بازاریابی محتوایی کاربردی ترکیبی از علم و هنر

ماهیت بازاریابی محتوایی کاربردی ترکیبی از علم و هنر است. واژه Contetntology که همان بازاریابی محتوایی کاربردی است برگفته از جایی نیست و ترکیبی دو واژه کانتنت به معنای محتوا و لوژی به معنای شناخت است. هدف از انتخاب کانتنتولوژی ماهیت بازاریابی محتوایی است.
برای موفقیت در بازاریابی محتوایی، باید محتواهای خلاقانه با استفاده از تکنولوژی به روز در دسترس مخاطبان قرار گیرند. اگر هر یک از دو جنبه بازاریابی محتوایی نقصی داشته باشند، موفقیت حاصل نخواهد شد.
کتاب بازاریابی محتوایی | علی شه شناس

در حال بارگذاری ...