سبد خرید

کتاب های نشر هورمزد در مسیر موفقیت همراه شماست!

کتاب های حوزه ی موفقیت! 25 راه کسب ثروت! 8 گام برای رسیدن به زندگی ایده‌آل، در 100 روز زندگی خود را تغییر دهید. قفسه‌های کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها پر شده است از کتاب‌هایی که به شما می‌گوید؛ چطور باید به موفقیت برسید! عجیب اینجاست که میان هجوم سیل این حجم از اطلاعات، هنوز هستند افرادی که در سردرگمی به سر می‌برند، گمان می‌کنند استعدادی ندارند، هدفی را دنبال نمی‌کنند، و تصورشان بر این است که تمام افراد موفق دنیا چوب جادو داشته‌اند! گروهی از ما بهتران!

 نشر هورمزد، ناشر برترین کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت 

من دیروز آخرین مدل بوگاتی را برای تولد مادرم خریدم! من در رشته‌ی پزشکی بورس شدم! من بنیان‌گذار بزرگ‌ترین خیریه‌ی حامی کودکان کار در جهان هستم! شبیه به رویاست؟ هزاران هزار نفر در سراسر دنیا رویای شما را زندگی می‌کنند، چرا شما نتوانید جزو این گروه باشید؟ رسیدن به موفقیت و توسعه‌ی فردی دانشی است گستره و تلاشی بی‌پایان. تلاشی که مستلزم مطالعه‌ی مداوم جهت شناسایی علایق و استعدادها، تعیین و تمرکز بر روی هدف، ایجاد و حفظ انگیزه و هزاران هزار مولفه‌ی دیگر است.

هورمزد با وسواسی مثال زدنی منابع و کتاب‌های موثر و مفید را گردآوری، بررسی و ترجمه کرده است. در این مقاله قصد داریم 5 عنوان از بهترین کتاب های حوزه ی موفقیت که تاکنون منتشر شده‌اند را به شما معرفی کنیم.

قانون پنجاهم

کتاب قانون پنجاهم

خواندن یک کتاب، بیدار شدن از خواب، ادامه‌ی تحصیل… انگیزه اصلی‌ترین معقوله‌ای است که ما برای شروع و تدام هر فعالیتی در زندگی بدان نیازمندیم! اما در میان سیاهی‌هایی که گاهی بر زندگی‌مان سایه می‌افکند، چطور می‌توانیم انگیزه‌ای کشف کنیم؟! شاید شنیدن قصه‌ی موفقیت افراد نامدار، بتواند الهام‌بخش ما در این مسیر باشد! و قوانینی و روش‌هایی که نجات‌بخش آن‌ها بوده، به ما نیز کمک کند!

رابرت گرین در کتاب قانون پنجاهم از دل رنج و سیاهی‌های زندگی کورتیس در محله‌ای فقیر نشین قوانینی طلایی را کشف می‌کند و تلاش می‌کند فیفتی سنت را به مخاطبان خود معرفی کند و به خوانندگان خود یادآوری نماید که همواره از دل سختی‌ها می‌توان راهی تازه به بیرون یافت!

استعدادهای نهفته‌ی خود را شکوفا کنید.

کتاب راه خودت را پیدا کن

برخی جهنم را اینگونه توصیف می‌کنند: وقتی زمان مواجه با مرگ فرا می‌رسد؛ انسانی که هستید، انسانی را که می‌توانستید باشید ملاقات می‌کند. این در واقع ایده‌ی اصلی کتاب راه خودت را پیدا کن است! کارلی فیورینا معتقد است که مهم نیست شما در حال حاضر کجای زندگی خود هستید یا کجا بوده‌اید، در هر حال شما هنوز چیزی که می‌توانید باشید، نیستید.

هر انسانی استعداد خدادادی شگفت‌انگیزی دارد و این استعداد را می‌توان شکوفا کرد. فیورینا در کتاب راه خودت را پیدا کن تجارب شخصی خود را با ما در میان می‌گذارد، او با ادبیات داستان‌گونه‌ی خود به ما کمک می‌کند تا به استعدادها و قدرت‌های درونی خود پی ببریم و آن‌ها را پرورش دهیم و از این منبع در جهت ایجاد تغییرات در زندگی و محیط اطراف خود بهره ببریم.

کتاب راه خودت را پیدا کن

کتاب در سوم

گروهی از آدم‌ها هستن که ما همیشه به زندگیشان با حسرت نگاه می‌کنیم. این گروه توانستند به سوال انشای دوره‌ی دبیرستان ما به خوبی پاسخ بدهد! علم بهتر است یا ثروت؟! الکس بنیان در کتاب در سوم قصه‌ی آدم‌هایی را روایت می‌کند که نه تنها علم و دانش دارند، بلکه ثروتمند هم هستند! دانش و ثروت و خوشبختی! بی‌انصافی نیست اگر “موفقیت” را با همین سه واژه‌ی ساده تعریف کنیم. کتاب در سوم داستان زندگی افراد موفق است!

الکس بناین معتقد است که ما در مسیر پر فراز و نشیب زندگی با سه در روبرو می‌‌شویم، نود درصد مردم پشت همان اولین در می‌مانند! بی هیچ تلاشی! افراد این گروه تماشاچی‌اند! گروه دوم، بنده‌های نظر کرده‌ی خدا هستند! همان‌هایی که در فیلم‌ها و قصه‌‌ها می‌بینیم. گروه VIP. میلیونرها، افراد مشهور. این‌ها گروهی هستند که در فور نعمت و ثروت به دنیا می‌آیند یا وارث عمه‌ی پیر ثروتمندشان می‌شوند! پس ما یا در گروه اول جای داریم یا در گروه نظرکرده‌ها؟!

جست‌و‌جویی دیوانه‌وار برای کشف راز موفق‌ترین افراد دنیا 

نه! یک در مخفی دیگری هم هست! در سوم، ایده‌آل‌ترین دری که تا به حال وجود داشته! جایی که همه‌ی افراد موفق دنیا، آنجا هستند! همان افرادی که عکسشان را به دیوار اتاقمان می‌زنیم و یکی، دو نفرشان را به عنوان لیدر و رهبر خط فکری خودمان انتخاب می‌کنیم! دوست دارید با بیل گیتس و استیون اسپیلبرگ هم‌گروه باشید، یا با افراد شکست خورده‌ی همیشه گله‌مند؟! پشت در اول بمانید یا به در سوم وارد شوید؟!…

کتاب در سوم

کتاب نابغه بیکار

ما از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شویم و بعد از بیش از 15 سال درس خواندن، نمی‌دانیم حالا باید چه کار کنیم؟ از کجا شروع کنیم؟ با کدام سرمایه یا تجربه‌ی کاری؟ در خلال همین روز‌هاست که انگیزه هم قربانی می‌شود! بی‌شک در چنین شرایطی وجود منبعی که متناسب با شرایط ایران باشد، می‌تواند به ما کمک کند تا از این سردرگمی نجات پیدا کنیم.

نابغه بیکار، توفیق در استخدام با روش فیل سواران! 

سعید حدادی در کتاب نابغه بیکار از اولین قدم لازم برای رسیدن به موفقیت در ایران صحبت می‌کند. استخدام! اگر شما هم جزو گروهی هستید که همواره در حال شکست خوردن در مصاحبه‌های کاری هستند، این کتاب می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

کتاب نابغه بیکار

کتاب منحنی خلاقیت

چطور یک نفر با استعداد نویسندگی، می‌شود “رولد دال” و دیگری با استعدادی مشابه، می‌شود پاورقی‌نویس گم‌نام مجالات درجه سه؟! چطور در شرایطی کاملا برابر از نظر ثروت، دانش، استعداد و…. عده‌ای شکست می‌خورند و عده‌ای پیروز می‌شوند؟! نام گروهی در لیست ورشکستگان قرار می‌گیرد در حالی که نام عده‌ای دیگر با موفقیتی چشم‌گیر برسر زبان‌ها می‌افتد! شاید مشکل اینجاست که ما به خوبی نمی‌دانیم چگونه ایده‌های خلاقی که به ذهن‌مان می‌رسد را پرورش دهیم؟!

چگونه بهترین ایده را در بهترین زمان پرورش دهیم؟! 

آلن گانت در کتاب منحنی خلافیت راه‌هایی را به ما می‌آموزد که به کمک آن‌ها می‌توانیم ایده‌های خلاقانه‌ای را پرورش دهیم! آن رمان پرفروش را بنویسم! شرکت بزرگی که همیشه رویای راه‌اندازی آن را داشتیم تاسیس کنیم! اگر تمام قدرتتان را به کار گرفته‌اید و در مسیر پر فراز و نشیب موفقیت هنوز به نتیجه نرسیدید، شاید پرورش خلاقیت آخرین گام لازم باشد! گام نجات‌دهنده!

کتاب منحنی خلاقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری ...